خانه / بوقلمون گوشتی / بازار فروش بوقلمون گوشتی با کیفیت در گیلان، اصفهان

بازار فروش بوقلمون گوشتی با کیفیت در گیلان، اصفهان

بازار فروش بوقلمون گوشتی به صورت مستقیم. بدون واسطه از مرکز پرورش و کشتارگاه دریزد، شیراز، قزوین، قم، بندرعباس گوشت بوقلمون تهیه نمایید.
بازار فروش بوقلمون گوشتی

بازار فروش بوقلمون گوشتی با کیفیت بسیار بالا و پایین ترین قیمت

از پرخاصیت ترین و بهترین انواع گوشت ها که در بازار موجود می باشد می توان گوشت بوقلمون را نامبرد. این گوشت دارای ویتامین ها پروتئین ها و مواد بسیار مغذی است که برای بدن انسان بسیار مورد نیاز می باشد. برای پیشگیری و درمان انواع بیماری های گوناگون مانند بیماری های معده و روده کم خونی موثر است . در دنیای امروز پرورش این پرنده برای به کارگیری گوشت آن در مزارع بسیار بزرگی که برای این کار درست شده اند به صورت کاملا مکانیزه انجام پذیر است. فروش بوقلمون  گوشتی جوجه به وسیله مراکز فروش در بازار و یا اینترنتی انجام پذیر است. برای راه اندازی یک واحد پرورش بوقلمون خرید جوجه بوقلمون سالم بسیار اهمیت دارد. در این میان بازار فروش بوقلمون گوشتی به صورت آنلاین بسیار پر رونق است.

 

بازار فروش بوقلمون گوشتی

تهیه بوقلمون گوشتی با پایین ترین قیمت

همانطور که می دانیم با افزایش سطح آگاهی افراد نسبت به خواص بسیار بالایی که گوشت بوقلمون دارد اشخاص زیادی به پرورش این پرنده می پردازند. به دلیل وجود نژادها و انواع گوناگون برای تهیه بوقلمون گوشتی باید حتماً به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کرد. گروه دیبا ماکیان در جهت رفاه حال همه مشتری‌های خود و همچنین بالا بردن سطح رضایت آنها بهترین نژاد بوقلمون گوشتی را به شما عرضه می کند. کارشناسان ما به صورت مستقیم شما را به بازار فروش بوقلمون گوشتی متصل میکنند. اشخاص و شرکت هایی که میخواهند دروقت خود صرفه جویی نمایند و وقت خود را در ترافیک هدر ندهد حتماً باید به فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنند. تا بتوانند در کمترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار سفارش‌های خود را دریافت نمایند.

بازار فروش بوقلمون گوشتی

 

آیا انواع نژادهای بوقلمون را می شناسید؟

بوقلمون پرنده ای است که دارای نژاد های بسیار گوناگونی است. از جمله نژادهای بوقلمون عبارتند از

  • بوقلمون سفید
  • بوقلمون برنز
  • بوقلمون بیوتی
  • بوقلمون سیاه 
  • بوقلمون ارلوپ

بعضی از نژادهای موجود در کشور ایران ویژگی های خاصی دارند اشخاصی که دنبال شروع فعالیت در مورد پرورش بوقلمون هستن باید از طریق مراکز معتبری که از طریق اینترنت می‌توانند به آنها کمک کننداقدام نمایند.

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *