خانه / بوقلمون گوشتی / خرید عمده بوقلمون زنده گوشتی درتهران و اصفهان با مناسبترین قیمت

خرید عمده بوقلمون زنده گوشتی درتهران و اصفهان با مناسبترین قیمت

خرید عمده بوقلمون زنده، کاملا تضمینی و با بهترین قیمت بازار. با دیبا ماکیان بوقلمون گوشتی خود را خیلی راحت و سریع بفروش برسانید.

خرید عمده بوقلمون زنده

خرید عمده بوقلمون زنده

گروه دیبا ماکیان افتخار این را دارد که بزرگترین خریدار و فروشنده انواع بوقلمون زنده در سراسر کشور می باشد. ما بوقلمون زنده شما را با بهترین قیمت موجود در بازارمی خریم. شما می توانید بوقلمون های آماده کشتار خود را از طریق گروه دیبا ماکیان به فروش برسانید. طبیعتاً هدف هر پرورش دهنده ای از پرورش بوقلمون کسب درآمد می باشد.پرورش دهنده پس از پرورار شدن و رسیدن به سن کشتار به دنبال فروش محصول خود است تا سود حاصل از ماه ها تلاش خود را بدست بیاورد. محصولاتی که می‌توانند به بازار هدف عرضه شوند عبارتند از:

  • تخم خوراکی بوقلمون
  • تخم نطفه دار بوقلمون
  • جوجه چند روزه بوقلمون
  • بوقلمون های نر گوشتی
  • بوقلمون های ماده گوشتی و تخم گذار

خواهد بود که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود و قیمت مختص به خود را دارد.شما پرورش‌دهنده محترم می توانید از طریق فروش اینترنتی انواع محصولات خود را به صورت عمده بفروشید. ما بهترین نرخ بازار را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

خرید عمده بوقلمون زنده

آیا میدانید پرورش بوقلمون به چند روش عمده انجام می‌شود؟

روش اول پرورش دهنده با خرید جوجه بوقلمون و پرورش جوجه ها و رساندن جوجه ها به وزن دلخواه آنها را به فروش می رساند. سود این روش نسبتا بیشتر و زمان بازگشت سرمایه به نسبت بالاتر است.

 روش دوم پرورش دهنده با خرید بوقلمون بالغ به پرورش بوقلمون میپردازد، در این روش بازگشت سرمایه کوتاه است اما سود کم‌تری برای پرورش دهنده دارد.

روش سوم که سود بسیار بالایی دارد و ریسک مرگ و میر بسیار پایینی وجود دارد. پرورش دهنده می تواند با کمترین هزینه تولید نامحدود بوقلمون را انجام دهد.این روش با خرید دستگاه جوجه کشی می باشد. هر کدام از روش‌های زیر مزایا و معایب خود را دارد. پس از وزن گیری کامل بوقلمون باید به کشتارگاه منتقل شود و با دستگاههای صنعتی پرکنی و کشتار انجام شود. دیبا ماکیان افتخار این را دارد که بزرگترین مرکز خرید بوقلمون زنده در سراسر کشور می باشد. شما پرورش‌دهنده محترم می توانید با بهترین قیمت بوقلمون گوشتی خود را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید و هر چه سریعتر به سود دست پیدا کنید.

 

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *