خانه / بوقلمون بیوتی / خرید بوقلمون بیوتی با کیفیت بالا مستقیما از کشتارگاه

خرید بوقلمون بیوتی با کیفیت بالا مستقیما از کشتارگاه

خرید بوقلمون بیوتی به قیمت عمده با کیفیت بالا مستقیما از کشتارگاه. ما خرید بی واسطه و تحویل در کوتاهترین زمان در محل را تضمین می کنیم.

 

خرید بوقلمون بیوتی

خرید عمده بوقلمون بیوتی با قیمت مناسب

جهت خرید با قیمت مناسب باید از قیمت روز جوجه بقلمون بیوتی یک ماه و قیمت بوقلمون بیوتی بالغ مطلع باشیم. معمولا جوجه بوقلمون یک ماه جوجه ایست که سن آن بین 18 تا 25 روز است. بنابراین وزن این جوجه ها از وزن یک جوجه یک ماهه واقعی کمتر خواهد بود. طول دوره پرورش بوقلمون گوشتی سفید که در کشور ما غالبا از نژاد بیوتی ۶ می باشد حدود چهار ماه می باشد. رعایت شرایط یک پرورش خوب و استاندارد از جمله مواردی است که در کیفیت گوشت بوقلمون بیوتی بسیار نقش مهمی دارد. در مدت 4 ماه معولا بوقلمون نر حدود 14 کیلو و بوقلمون ماده 9 کیلوگرم وزن خواهند داشت. این بوقلمون ها پس از رسیدن به این وزن آماده انتقال به کشتارگاه می باشند.

خرید بوقلمون بیوتی

 

بیشترین تقاضا برای بوقلمون بیوتی

استانهای اصفهان و گیلان بیشترین تقاضا را در میان سایر نقاط کشور برای خرید گوشت بوقلمون بییوتی دارند. امروز خرید اینترنتی بوقلمون بیوتی نیز رواج زیادی پیدا کرده است. مصرف کننده در هر شهری که باشد بوقلمون بیوتی خود را با سفارش اینترنتی دریافت نماید. که طی این مدت بوقلمون های نر وزنی حدود چهارده کیلو و بوقلمون های ماده وزنی حدود نه کیلو وزن می گیرن. پس از رسیدن بوقلمون به این وزن آماده ارسال به کشتارگاه میباشد.

خرید بوقلمون بیوتی

خرید بوقلمون بیوتی از گروه تامین کنندگان دیبا ماکیان

واضح است که خرید عمده قیمتهای به مراتب ارزانتری را در اختار متقاضیان گوشت بوقلمون قرار میدهد. بهتر است خرید خود را از مجموعه هایی که گوشت بوقلمون را به صورت عمده به فروش می رسانند انجام دهیم. ما با تجربه درخشان در زمینه تامین گوشت بوقلمون، شما را برای تهیه گوشت مورد نظر خود راهنمای مینماییم. کارشناسان ما با دادن مشاوره رایگان به شما برای انتخاب و تهیه گوشت مورد نظرتان شما را یاری می نمایند.

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *