خانه / گوشت بوقلمون / خرید و فروش گوشت بوقلمون قطعه بندی و چرخ کرده بی واسطه با قیمت ارزان

خرید و فروش گوشت بوقلمون قطعه بندی و چرخ کرده بی واسطه با قیمت ارزان

خرید و فروش گوشت بوقلمون قطعه بندی گرم و منجمد با قیمت ارزان تحویل در محل بدون واسطه آماده همکاری با رستورانها، ادارات، بیمارستانها، هتل ها

خرید و فروش گوشت بوقلمون

خرید و فروش گوشت بوقلمون قطعه بندی

قیمت روز و آنلاین گوشت بوقلمون با قابلیت ارسال به سراسر کشور خدمت نوین و منحصر به فردی است که توسط مجموعه دیبا ماکیان به مشتریان محترم ارائه می گردد. مشتریان محترم می توانند با بهترین قیمت گوشت بوقلمون گرم و منجمد را با بهترین کیفیت و کشتار روز تحویل بگیرند. دیبا ماکیان با پشتوانه سالها حضور در عرضه گوشت بوقلمون می تواند تمام نیازهای پروتئینی مشتریان محترم را در زمینه بوقلمون تامین نمایند.

از آنجا که دیبا ماکیان با کشتارگاه‌های متعددی در سراسر کشور در ارتباط میباشد. بهترین قیمت کشتار روز بوقلمون را می‌تواند در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد. کیفیت گوشت های ارائه شده توسط دیباماکیان منحصر به فرد می باشد. یکی از عوامل مهم در کیفیت بالای گوشتهای بوقلمونی که توسط دیبا ماکیان تهیه میشود فرآیند پرورش بوقلمون می باشد.

یکی از عواملی که بوقلمون ها را تحت تاثیرات منفی قرار می‌دهد پدیده خودخوری در بوقلمون می باشد. خودخوری بوقلمون ها سبب می‌شود کیفیت آنها هنگام کشتار افت کند به همین دلیل در ادامه نکاتی در خصوص خودخوری در بوقلمون های زنده ارائه می می‌گردد.

خرید و فروش گوشت بوقلمون

آیا میدانید چه عواملی سبب بروز خودخوری در بوقلمون می شود؟

همانگونه که می‌دانید مناسب ترین وزن برای بوقلمونی که آماده کشتار شده است بین ۹ تا ۱۱ کیلوگرم می باشد. این وزنی است که تمامی مشتریان آن را می پسندند و برای خرید آن ابراز علاقه می‌کنند. برای اینکه بوقلمون بدون هیچ مشکلی به این وزن ایده آل در هنگام کشتار برسد باید مواظب به پدیده ای به نام خودخوری در بوقلمون باشیم. بالانس نبودن جیره غذایی بوقلمون به همراه کم بودن پروتئین در جیره غذایی باعث بروز پدیده خودخوری در بوقلمونها می شود.

از طرف دیگر کمبود مواد معدنی و کمبودنمک به همراه نور زیاد و بی برنامه گی در وعده‌های غذایی از عوامل دیگر بروز خودخوری در بوقلمون ها می باشد. مزرعه داران محترمی که تمایل دارند وزن بوقلمون آنها به وزن ایده‌آل و مشتری پسند در کوتاهترین زمان برسد می‌بایست از بروز پدیده خودخوری در بوقلمون ها جلوگیری نمایند.

دیبا ماکیان با سابقه سال‌ها حضور در زنجیره تامین گوشت بوقلمون می‌تواند کیفیت و وزن گوشت بوقلمون ارسال شده به مشتریان را تضمین نماید.

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی                  09121407648

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک         09045218872

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با قیمت ارزان از کشتار روز درتهران

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با ارزانترین قیمت از کشتار روز بدون واسطه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *