خانه / بوقلمون گوشتی / فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی با پایینترین نرخ موجود در بازار

فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی با پایینترین نرخ موجود در بازار

فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی عمده با کیفیت و پایینترین قیمت. افتخار داریم با سالها تجربه شما رادر امر خرید انواع بوقلمون گوشتی کمک نماییم.

فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی

فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی

طول دوره پرورش بوقلمون گوشتی سفید در کشور ایران حدود۴ ماه می باشد. بوقلمونهای گوشتی معمولاً از نژاد بیوتی هستند. در این مدت بوقلمونهای نر وزنشان حدود ۱۴ کیلو و بوقلمونهای ماده وزنشان به حدود ۹ کیلو میرسد. پس از رسیدن به وزن بوقلمون به وزن دلخواه آنها آماده ارسال به کشتارگاه میباشد. یکی از نکات مهم که تعیین کننده طول مدت پرورش بوقلمون است خریدن سن مناسب جوجه بوقلمون میباشد. پرورش دهنده باید سه روز اول به صورت شبانه روزی از گله جوجه ها مراقبت نماید تا این جوجه ها رشد کرده و یک ماه شوند. سپس برای پرورش در ماه‌های آتی آماده می‌شوند.

شما باید بدانید در خرید بوقلمون گوشتی و  وزن گیری بوقلمون، نحوه پرورش جوجه ها بسیار پر اهمیت است. گروه دیبا ماکیان افتخار این را دارد که با تجربه فراوان می تواند بهترین نوع بوقلمون کشتی را از بهترین پرورش دهنده به طور مستقیم برای شما تهیه نماید.

فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی

نحوه صحیح پرورش بوقلمون گوشتی

در طی سالهای اخیر با توجه به اینکه مصرف گوشت بوقلمون در کشور افزایش پیدا کرده است و پرورش آن به صورت صنعتی رونق فراوانی پیدا کرده. تا جایی که امروزه شاهد آن هستیم که  دلیل مصرف روز افزون گوشت بوقلمون و سایر فرآورده‌های آن پرورش گاه های بسیار زیادی در سرتاسر ایران تأسیس شده اند.
از مهمترین مشکلات تولید کنندگان گوشت بوقلمون می توان به مشکل بازاریابی و کمبود تقاضا برای گوشت اشاره کرد. در صورتی که بسیاری از مردم امروزه به خرید گوشت بوقلمون روی آورده اند. بیشتر تولیدکنندگان برای فروش گوشت خود به کشتارگاه‌ها دچار مشکل هستند. به دلیل کمبود کشتارگاهها در سراسر کشور پرورش‌دهندگان برای فروش بوقلمون خود دچار مشکلات فراوانی هستند گروه دیبا ماکیان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بوقلمون آماده خود را به فروش برسانید. کارشناسان ما با معرفی انواع کشتارگاهها در سراسر کشور شما را یاری می دهند. همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

فروشگاه عرضه بوقلمون گوشتی

خرید اینترنتی بوقلمون باقیمت ارزان

امروزه با گسترش تجارت الکترونیک خرید و فروش انواع بوقلمون به صورت عمده خیلی سریع و راحت از طریق اینترنت و آنلاین انجام میشود. شما میتوانید به صورت عمده مستقیما از پرورش دهنده بهترین و با کیفیت ترین نوع بوقلمون بازار را خرید کنید. با خرید عمده و بی واسطه کسب کار خود را رونق دهید و به سود بالایی برسید. دیبا ماکیان با افتخار بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع بوقلمون گوشتی در سراسر کشور می باشد. همین حالا با کارشناسان ما درارتباط باشید.

 

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *