خانه / گوشت بوقلمون / مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون مستقیما از کشتارگاه در تهران

مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون مستقیما از کشتارگاه در تهران

مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون بدون واسطه از مجهزترین کشتارگاهها. دیبا ماکیان بهترین تامین کننده عمده گوشت بوقلمون در تهران می باشد.

مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون

 

کشتارگاههای گوشت بوقلمون

از دلایل ذاتی گوشت بوقلمون علاوه بر فواید آن برای سلامتی، قیمت مناسب آن است. همچنین بدلیل طعم لذیذ این گوشت مصرف سرانه آن در کشور رو به افزایش است. صنایع جانبی مانند کشتارگاههای استاندارد و مناسب گوشت بوقلمون متناسب با رشد پرورش این رسته از طیور توسعه نیافته است. عدم وجود کشتارگاههای استاندارد باعث افزایش ضایعات شده و به تبع آن زیانهایی را برای تولید کننده به همراه خواهد داشت. برخی از تولید کنندگان به جای تحویل کشتارگاههای غیر استاندارد در استان خود اقدام به حمل بوقلمون به کشتارگاههای دیگر می نمایند. از جمله زنجان، بوئین زهرا و اصفهان که این مساله سبب افزایش هزینه تمام شده تولید گوشت بوقلمون می شود. جثه بزرگ این پرنده سبب می گردد که قطعه بندی و بسته بندی این گوشت به صورت ابعاد مناسب برای مصرف کننده تهیه گردد.

مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون
آیا می دانید مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون در بازار کجاست؟

بخش عمده جوجه های یک روز از نژاد نیکلاس در شمال کشور تولید می شوند. جوجه یک روزه باید به محل پرورش جوجه بوقلمون حمل شود. بوقلمون آماده کشتار باید به محل کشتارگاههای صنعتی و فروش حمل شوند. فروش معمولا در استانهایی غیر از استان پرورش دهنده انجام می شود، این موضوع سبب گردیده هزینه های تولید اندکی بالا رود. با این حال هنوز قیمت تمام شده ای که به دست مصرف کننده می رسد در مقایسه با سایر فراورده های گوشت قرمز 65 درصد ارزانتر است. گروه دیبا ماکیان با تجریه و حضور در بازار تولید و مصرف گوشت بوقلمون می تواند گوشت بوقلمون باکیفیت را به بهترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهد.

 

مرکز خرید و فروش گوشت بوقلمون
نکاتی درباره پرورش بوقلمون

در یک بازه زمانی حداکثر 120 روزه گوشت بوقلمون آماده تحویل به بازار مصرف می باشد. البته از 90 روزگی هم امکان کشتار وجود دارد. سخت ترین قسمت کار 15 روز نخست می باشد که جوجه نسبت به دما حساس است و به سختی غذا می خورد. پس از آن جوجه به ثبات رسیده و فرآیند پرورش آسان تر است. در سال می توان تقریبا در سه دوره کار پرورش را انجام داد. در فرآیند پرورش بوقلمون، حدود 35 کیلو خوراک مصرف می شود. حداکثر وزنی که می تواند بگیرد حدود 15 کیلو گرم خواهد بود. گروه دیبا ماکیان می تواند در عرضه مستقیم گوشت بوقلمون بدون واسطه و با کمترین قمیت، مناسب ترین خدمات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

حتما ببینید

 قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون

 قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده با بالاترین کیفیت بی واسطه از کشتارگاه

قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده بی واسطه با کیفیت از کشتار روز. دیبا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *