خانه / گوشت بوقلمون / فروش عمده مغز ران بوقلمون با قیمت ارزان و بدون واسطه در تهران و کرج

فروش عمده مغز ران بوقلمون با قیمت ارزان و بدون واسطه در تهران و کرج

فروش عمده مغز ران بوقلمون با قیمت ارزان و تحویل سریع در محل به صورت گرم و منجمد با کیفیت بالا در تهران، کرج، همدان، سنندج، زنجان، قزوین، قم

 

فروش عمده مغز ران بوقلمون

 

فروش عمده مغز ران بوقلمون با قیمت ارزان

مغز ران بوقلمون از جمله بخش‌هایی از بدن بوقلمون می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی در بین مشتریان محترم دارد. قیمت مغز ران بوقلمون از طرف مجموعه دیبا ماکیان به بهترین شکل یعنی پایین ترین قیمت ممکن ارائه می گردد. زیرا مجموعه دیبا ماکیان با ارتباط مستقیم با کشتارگاه های سراسر کشور و قطعه بندی مناسب بوقلمون متناظر با تقاضای مشتری می تواند پایین ترین قیمت مغز ران بوقلمون را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

مجموعه دیبا ماکیان با پشتوانه سالها تجربه در زنجیره تامین گوشت بوقلمون، مغز ران بوقلمون را به میزان دلخواه مشتری و به صورت عمده در کوتاه ترین زمان در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهد. مغز ران بوقلمون یک فرآورده پروتئینی بسیار عالی و مغذی بوده و از سایر گوشت های قرمز موجود در بازار مانند گوشت گوسفند و گوشت گوساله ارزان تر می باشد. مصرف مغز ران بوقلمون هم از نظر قیمت و هم از نظر سلامتی و هم از نظر طعم و مزه نسبت به سایر گوش های قرمز شرایط بهتری دارد. به همین دلیل مغز ران بوقلمون بهترین جایگزین گوشت قرمز در سفره خانوارها می باشد. افزایش 100 درصدی سرانه مصرف این فراورده ظرف سالهای اخیر بهترین شاهد بر این مدعاست.بهترین مغر ران بوقلمون را از کجا بخریم؟

بهترین مغر ران بوقلمون را از کجا بخریم؟

بهترین و مناسب‌ترین مغز ران بوقلمون را باید از جایی بخریم که نسبت به کیفیت گوشت ارائه شده توسط تولید کننده اطمینان داشته باشیم. نکته دیگری که در مورد مغز ران بوقلمون به عنوان گرانترین و بهترین قسمت بدن بوقلمون حائز اهمیت می‌باشد. این است که معمولاً مراکز مختلف قطع بندی، مغز ران بوقلمون را به صورت عمده ارائه نمی کنند.

زیرا بخش‌های دیگر بوقلمون نزد آنها باقی مانده و قادر به فروش سینه بوقلمون به تنهایی نیستند. ولی مجموعه دیبا ماکیان به دلیل این که به طور همزمان با چندین کشتارگاه و قطعه بندی کننده بوقلمون در ارتباط می باشد، می تواند مغز ران بوقلمون را به هر اندازه که مورد دلخواه مشتری باشد تهیه نموده و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. این سرویس دهی کم‌نظیر مجموعه دیبا ماکیان در سراسر کشور قابل انجام می باشد.

بنابراین چنانچه فقط مغز ران بوقلمون مورد نیاز شماست،یعنی بهترین و گرانترین قسمت بدن بوقلمون را به صورت عمده و قیمت مناسب نیاز دارید، این مهم توسط مجموعه دیبا ماکیان قابل انجام می باشد. مطالب عنوان شده هم شامل مغز ران به صورت منجمد بوده و هم شامل مغز ران گرم میباشد. کیفیت انجمادی که در سردخانه های همکار با مجموعه دیبا ماکیان انجام می‌شود همیشه موردپسند مشتریان قرار قرار داشته است. به همین دلیل تامین مغز ران مورد نیاز خود را به صورت عمده بر عهده مجموعه دیبا ماکیان قرار دهید تا به هر میزان که مورد دلخواه شماست و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت مغز ران بوقلمون مورد نیاز خود را تامین نمایید.

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

مدیر فروش : 09121407648
کارشناس فروش: 09045218872
شماره تلفن ثابت:02122325902
آدرس تلگرام: dibamakean@
آدرس اینستاگرام: diba.makean
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: diba.makean@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با قیمت ارزان از کشتار روز درتهران

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با ارزانترین قیمت از کشتار روز بدون واسطه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *