خانه / بوقلمون گوشتی / خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری همه روزه از کشتار روز در تهران

خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری همه روزه از کشتار روز در تهران

خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری درکوتاهترین زمان تحویل کشتار روز، همه روزه در محل مورد نظر با کیفیت ترین و ارزانترین محصول موجود دربازار.

خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری

خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری

از جمله فعالیتهایی است که در زنجیره تامین گوشت بوقلمون دارای نقش قابل توجهی می باشد. مجموعه دیبا ماکیان با برقراری ارتباط مستمر با تامین کنندگان و پرورش دهندگان بوقلمون، و تکیه بر سالها تجربه در امر تامین بوقلمون، آمادگی دارد تا در تامین بوقلمون پرواری پاسخ گوی نیاز مشتریان گرامی باشد.

خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری

آیا می دانید چگونه بوقلمون پرواری پرورش دهیم؟

در گام نخست سالن دار می بایست اقدام به تهیه جوجه بوقلمون یک روزه کرده و طبق جیره بندی خاص فرآیند پروار نمودن جوجه ها را در دستور کار خود قرار دهد.طول دوره پرورش بوقلمون های گوشتی بسته به نوع آنها با یکدیگر متفاوت است. انجام واکسیناسیون به موقع و کامل از مهمترین قسمتها در فرآیند پرورش بوقلمون پرواری می باشد. واکسیناسیون مورد نیاز برای رسیدن به یک بوقلمون سالم و پروار شده به شرح زیر می باشد:
– واکسن سه روزگی مرتبط با برونشیت
– واکسن 12 روزگی مرتبط با بیماری نیوکاسل
– واکسن 17 روزگی مرتبط با گامبرو
– واکسن 27 روزگی مرتبط با لاسوتا روغنی
– واکسن 36 روزگی یادآوری نیوکاسل

توجه به نور و دمای مناسب و همچنین جیره بندی درست و علمی و برخورداری از بستر صحیح جهت پرورش بوقلمون از دیگر مواردی است که می بایست توسط سالندار مورد توجه قرار گیرد.

 

خرید و فروش عمده بوقلمون پرواری

دوره پرورش بوقلمونهای بومی که گونه ای از بوقلمونهای سیاه می باشند تقریبا هفت ماه می باشد. طی این مدت وزن بوقلمون نر حدود 7 کیلوگرم و بوقلمون ماده حدود 5/4 کیلوگرم خواهد بود. این در حالی است که گونه دیگری به نام برنز نسل اول در نوع نر در مدت مشابه وزنی معادل 12 کیلوگرم و در نوع ماده حدود 10 کیلوگرم می باشد. شاید دلیل اقبال بیشتر پرورش دهندگان به پرورش بوقلمون سفید بیوتی 6 برتری آن گونه در وزنگیری آن می باشد. وزن نر و ماده این بوقلمون در مدت 4 ماه به ترتیب 14 و 10 کیلوگرم می رسد و به همین دلیل جایگاه ویژه های در مصرف گوشت بوقلمون دارد. مجموعه دیبا ماکیان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان در زمینه تامین بوقلمون پرواری بر اساس خواست مشتری می تواند در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت خدمات مورد نظر را ارائه نماید.

خواص گوشت بوقلمون

همیشه دقت داشته باشید گوشت بوقلمون تازه و ارگانیک مرتعی که در شرایط کاملا طبیعی و بدون آنتی بیوتیک پرورش یافته است بسیار برای بدن مفید میباشد. بوقلمون هایی که در شرایط صنعتی پرورش پیدا میکنند، به آنها در طول فرآوری نمک، آب و سایر مواد نگهدارنده تزریق می شود تا عمر مفید آنها کاهش یافته و هزینه هایشان پایین بیاید. گوشت بوقلمون های مرتعی بدلیل دسترسی به پوشش گیاهی از نظر امگا 3 بسیار غنی تر از بوقلمون های کارخانه ای است. مصرف گوشت بوقلمون برای کودکان و سالمندان در فصل سرما بسیار توصیه میشود به دلیل اینکه در گوشت بوقلمون پروتئین بالا و چربی پایین وجود دارد. بوقلمون از جمله گوشتهایی است که فسفر، آهن، پتاسیم و ویتامین های B در آن وجود دارد.

 

مشاوره رایگان

همکاران ما که به صورت تخصصی بر روی انواع محصولات بوقلمون فعالیت می کنند. گروه ما آمادگی کامل دارد در جهت ارائه مشاوره رایگان به کلیه همکاران که در زمینه گوشت بوقلمون کار میکند. همکاران عزیز می توانند با شماره تلفن کارشناسان ما که در وب سایت مشخص شده است تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. آماده همکاری با هتل ها و رستورانها و مراکز پخش و توزیع انواع محصولات مرتبط با بوقلمون.

 

 

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *