خانه / گوشت بوقلمون / فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با قیمت ارزان از کشتار روز درتهران

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با قیمت ارزان از کشتار روز درتهران

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با ارزانترین قیمت از کشتار روز بدون واسطه و تحویل در محل در تهران، کرج، قزوین، اصفهان، همدان، مشهد، گیلان. آماده عقد قرارداد با هتل ها، رستورانها، ادارات و فروشگاههای زنجیره ای.

 

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده 

گوشت چرخ کرده از فراوردهای های پروتئینی خوش طعمی است که به طور وسیع در انواع غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل افزایش قیمت گوشت گوسفند و گوشت گوساله، تمایل به مصرف گوشت بوقلمون در سالهای اخیر رواج بسیاری یافته است. لاشه بوقلمون از سه قسمت اصلی ران، سینه و بال و گردن تشکیل شده است. قسمت ران بوقلمون حاوی گوشت قرمز و قسمت سینه آن حاوی گوشت سفید می باشد.

در بیشتر مواقع مشتریان تمایل دارند بخش ران بوقلمون را به صورت تکه ای در انواع خورشتها و غذاهایی که در آن گوشت تکه ای قرمز استفاده می شود، مصرف نمایند. بخش سینه بوقلمون هم معمولا به صورت چرخ شده مورد استفاده قرار می گیرد. طعم گوشت بوقلمون چه در بخش ران و چه در بخش سینه و به صورت چرخ کرده، هیچ تفاوتی با گوشتهای قرمز رایج در بازار مانند گوشت گوسفند، گوساله و شترمرغ ندارد.

لکن از منظر پزشکی دارای چربی کمتر بوده و مصرف آن برای حفظ سلامت بدن مفیدتر بوده و قیمت آن نیز ارزانتر است. مجموعه دیبا ماکیان با پشتوانه ساله تجربه در زنجیره تامین گوشت بوقلمون، می تواند گوشت بوقلمون چرخ کرده را به صورت بسته بندی و با رعایت کلیه موازین بهداشتی، با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد. یکی از مواردی که فرآیند تولید و پخش بوقلمون حائز اهمیت می باشد، توجه به موضوع حمل صحیح بوقلمون می باشد.

بدیهی است که هرچقدر در زمان پرورش و همچنین در داخل کشتارگاه دقتهای لازم جهت دستیابی به گوشت با کیفیت صورت گیرد، لکن در هنگام حمل از رعایت نکات مهم غفلت گردد، نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد. به همین دلیل در ادامه نکاتی در خصوص حمل بوقلمون ارائه می گردد.

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده
نکاتی پیرامون حمل بوقلمون

حمل بوقلمون را می توان به دو بخش حمل بوقلمون زنده از مراکز پرورش به کشتارگاه و همچنین حمل گوشت بوقلمون از کشتارگاه به مراکز مصرف تقسیم بندی نمود. در حمل گوشت بوقلمون (چه یه صورت چرخ کرده و یا در قالب ران و سینه بوقلمون) می بایست از ماشین های یخچالدار و دارای مجوزهای بهداشتی لازم و دارای هولوگرام استفاده نمود. در حمل بوقلمون زنده نیز موارد زیر می بایست مورد توجه قرار گیرد:
1- بارگیری بوقلمون زنده باید با دقت انجام شده و 5 ساعت قبل از بارگیری باید دان پرنده قطع شود.
2- بهتر است قبل از بارگیری به پرنده ویتامین C داده شود.
3- بهتر است از راننده مجرب حمل بوقلمون استفاده شود.

 

جهت سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

حتما ببینید

 قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون

 قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده با بالاترین کیفیت بی واسطه از کشتارگاه

قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده بی واسطه با کیفیت از کشتار روز. دیبا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *