خانه / گوشت بوقلمون / فروشگاه اینترنتی گوشت بوقلمون گرم و منجمد بدون واسطه و ارزان

فروشگاه اینترنتی گوشت بوقلمون گرم و منجمد بدون واسطه و ارزان

فروشگاه اینترنتی گوشت بوقلمون به صورت عمده با پایینترین قیمت در بازار به صورت گرم و منجمد، قطعه بندی شده در تهران، کرج، زنجان، آذرباییجان.آماده عقدقرارداد با هتلها، رستورانها، مراکز پخش و توزیع گوشت، میادین و ادارات

 

فروشگاه اینترنتی گوشت بوقلمون

فروشگاه اینترنتی گوشت بوقلمون گرم و منجمد

خرید و فروش اینترنتی محصولات بوقلمون، خدمتی است که توسط مجموعه دیبا ماکیان به مشتریان محترم عرضه می‌گردد.دیبا ماکیان با تجربه سال‌ها حضور در زنجیره تامین بوقلمون می‌تواند گوشت کم و گوشت منجمد مورد نیاز مشتریان را به صورت عمده تامین نماید. کیفیت محصولات بوقلمون بسیار بالا بوده و از آنجا که این محصولات از تولید به مصرف می باشد با قیمتی بسیار پایین قابل ارائه خواهد بود.

با شیوع بیماری کرونا خرید و فروش اینترنتی رونق فراوانی یافته است به همین جهت مجموعه دیبا ماکیان خدمات فروش اینترنتی را به‌سرعت خدمات خود افزوده است لذا مشتریان محترم می توانند سفارشات عمده خود را از طریق سایت و تماس تلفنی انجام دهند. فروش اینترنتی گوشت بوقلمون این امکان را فراهم می‌آورد تا سفارشات از طریق سایت و به صورت تلفنی توسط کارشناسان مجموعه دیبا ماکیان از مشتریان گرفته شود. این سفارشات به طور مستقیم از کشتارگاه ارسال خواهد شد به همین دلیل قیمت تمام شده گوشت بوقلمون ای که از این طریق به دست مشتری می‌رسد بسیار پایین بوده و دارای کیفیت مناسبی می باشد.

بدن بوقلمون داری بخشهای مختلفی میباشد. ران و سینه بوقلمون از قسمتهای شناخته شده این پرنده می باشد که طرفداران زیادی دارد. ولی این پرنده ارزشمند بخشهای دیگری نیز دارد که ممکن است کمتر شناخته شده باشد. در ادامه توضیحاتی تکمیلی در خصوص بخشهایی از بدن بوقلمون به غیر از ران و سینه ارائه می گردد.

فروشگاه اینترنتی گوشت بوقلمون

آیا میدانید سنگدان بوقلمون، تغدیه ای ایده آل برای تمام سنین است؟

سنگدان بوقلمون را نباید دور بریزیم بخش ارزشمند از بدن بوقلمون سرشار از پروتئین می‌باشد و در درمان فقر آهن و همچنین درمان ریزش مو بسیار مفید می باشد و سنگدان بوقلمون جایگزینی مناسب برای پروتئین های دیگر از جمله پروتئین های مرتبط با گوساله و گوسفند می‌باشد سنگدان بوقلمون را میتوان به صورت کبابی پخته شده و آب پز مصرف کنیم امروزه تمامی پزشکان مصرف سنگدان بوقلمون را توصیه می نمایند و استفاده از آن در ارتقاء سلامت انسان بسیار مفید می باشد.

 

 

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی                  09121407648

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک         09045218872

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با قیمت ارزان از کشتار روز درتهران

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با ارزانترین قیمت از کشتار روز بدون واسطه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *