خانه / گوشت بوقلمون /  قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده با بالاترین کیفیت بی واسطه از کشتارگاه

 قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده با بالاترین کیفیت بی واسطه از کشتارگاه

قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده بی واسطه با کیفیت از کشتار روز. دیبا ماکیان با پشتوانه سالها تجربه با کیفیت ترین محصول را تامین مینماید. آماده همکاری با  هتلها و رستورانها و  فروشگاهها

 قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون

قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون چرخ کرده

گوشت چرخ کرده از فراوردهای های پروتئینی خوش طعمی است که به طور وسیع در انواع غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل افزایش قیمت گوشت گوسفند و گوشت گوساله، تمایل به مصرف گوشت بوقلمون در سالهای اخیر رواج بسیاری یافته است. لاشه بوقلمون از سه قسمت اصلی ران، سینه و بال و گردن تشکیل شده است. قسمت ران بوقلمون حاوی گوشت قرمز و قسمت سینه آن حاوی گوشت سفید می باشد. در بیشتر مواقع مشتریان تمایل دارند بخش ران بوقلمون را به صورت تکه ای در انواع خورشتها و غذاهایی که در آن گوشت تکه ای قرمز استفاده می شود، مصرف نمایند. بخش سینه بوقلمون هم معمولا به صورت چرخ شده مورد استفاده قرار می گیرد. طعم گوشت بوقلمون چه در بخش ران و چه در بخش سینه و به صورت چرخ کرده، هیچ تفاوتی با گوشتهای قرمز رایج در بازار مانند گوشت گوسفند، گوساله ندارد.

 

قیمت عمده خرید گوشت بوقلمون

عرضه عمده گوشت بوقلمون به صورت گرم و منجمد

تامین گوشت بوقلمون به صورت گرم و منجمد با پایین ترین قیمت از جمله خدماتی است که توسط مجموعه دیبا ماکیان به مشتریان محترم ارائه می گردد. ارتباط مستقیم و بی واسطه با کشتارگاه‌ها و سردخانه های معتبر در شهرهای تهران، همدان و مشهد سبب میگردد گوشت بوقلمون به صورت عمده با پایین ترین قیمت به دست مصرف کننده برسد. گوشتهای بوقلمونی که توسط دیبا ماکیان عرضه میگردد تماما به صورت صنعتی کشتار شده و محیط کشتارگاه از استاندارد بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل گوشت بوقلمونی که توسط مجموعه دیبا ماکیان عرضه میگردد دارای کد IR بوده و قابلیت صادرات دارد.

 

جهت سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با قیمت ارزان از کشتار روز درتهران

فروش عمده گوشت بوقلمون چرخ کرده با ارزانترین قیمت از کشتار روز بدون واسطه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *