خانه / بوقلمون بیوتی / فروش عمده بوقلمون زنده بیوتی با قیمت ارزان و بالاترین کیفیت در تهران

فروش عمده بوقلمون زنده بیوتی با قیمت ارزان و بالاترین کیفیت در تهران

فروش عمده بوقلمون زنده بیوتی ارزان قیمت و بالاترین کیفیت در دربازار، تهران . دیبا ماکیان بهترین بوقلمون زنده را برای شما تامین می کند.

 

فروش عمده بوقلمون زنده

فروش عمده بوقلمون زنده

فروش بوقلمون زنده بیوتی به صورت عمده به دلیل افزایش مصرف گوشت بوقلمون در سالهای اخیر روند فزاینده ای داشته است. در دنیا یزرگترین تولید کننده گوشت بوقلمون کشور آمریکا می باشد. فرآیند تولید و پرورش بوقلمون حدود 4 ماه طول می کشد تا بوقلمون ها به وزن ایده آل خود برسند. البته هم اکنون با اصلاح نژادی که انجام شده است بوقلمون ها خیلی زودتر به وزن مناسب می رسند. در سالهای اخیر اغلب كشورهاي آلمان و فرانسه صادر کنندگان اصلی جوجه بوقلمون به ایران بوده اند. معمولا در اسفند بوقلمون های مولد تخم گذاری می کنند و در فروردین ماه به دنیا می آیند.

 

فروش عمده بوقلمون زنده

آیا می دانستید فروش جوجه 30 روزه بوقلمون مهمترین موضوع در تولیدو فروش بوقلمون است؟

به غیر از تخم بوقلمون، امکان فروش جوجه یک روزه و جوجه 30 روزه بوقلمون نیز نیز وجود دارد. مهمترین موضوع در تولیدو فروش بوقلمون، فروش جوجه یک روزه و یک ماهه بوقلمون بومی و بوقلمون برنز می باشد.
به دلیل ضریب تبدیل غذایی پایین در گوشت بوقلمون به ازای مصرف مقدار کمتری خوراک بوقلمون، گوشت زیادی تولید می‌کند؛ این نسبت در سن 16 هفتگی به‌طور متوسط حدود 2.8 است. یعنی به ازای مصرف 2.8 کیلوگرم خوراک برای بوقلمون، 1 کیلوگرم گوشت بوقلمون آماده کشتار، تولید می‌شود. پرورش بوقلمون فرآیندی شبیه پرورش مرغ دارد و تقریبا با همان تجهیزات قابل تولید می باشد. معمولا در هرسال، دو دوره پرورش بوقلمون گوشتی را می‌توان انجام داد و درصورتی‌که این کار با برنامه‌ریزی قبلی انجام گیرد محصول نهایی می تواند برای شب یلدا و شب عید سال نو، آماده تحویل به بازار باشد.

 

فروش عمده بوقلمون زنده

قیمت گوشت بوقلمون ارگانیک

گوشت بوقلمون گرانتر از گوشت مرغ است و می‌توان آن را به‌صورت قطعه‌بندی شده و بر اساس سلیقه مصرف‌کننده به فروش رساند. قیمت گوشت بوقلمون نر بیشتر از قیمت گوشت بوقلمون ماده می باشد. بوقلمون نر هم وزن بیشتری دارد و هم گوشت آن کمی لذیذ تر است. مزیت دیگری که گوشت بوقلمون دارد این است که اورگانیک بوده و در فرآیند پرورش آن معمولا از هورمون یا آنتی بیوتیک استفاده نمی شود. در بسیاری از موارد استفاده از هورمون باعث فلج شدن بوقلمون می گردد. اورگانیک بودن اغلب گوشتهای بوقلمون یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت بوقلمون می باشد. به دلیل نوسانات قیمت معمولا قیمت جوجه بوقلمون یک روزه و یک ماه به طور روزانه تعیین می گردد. متوسط قیمت جوجه یک روزه بوقلمون در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 20% افزایش یافته است.

 

جهت خريد و فروش اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

مدیر فروش : آقای مهندس فیروزکوهی

مشاور و کارشناس فروش: خانم مهندس لک

راه هاي ارتباطي:

موبايل: 09121407648
موبايل: 09045218872
شماره واتساپ: 09045218872
آدرس سايت: www.makean.ir
پست الکترونيکي: dibamakean@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *